perjantai 31. tammikuuta 2014

Erikoinen hipster-kahvilaketju haastaa isot toimijat?

Blue Bottle -kahvilan barista työssään. kuva: Zach Beauvais

Blue Bottle Coffee on tämän hetken puhutuin kahvilaketju maailmalla. Päivän kahviuutinen kertoo, että Blue Bottle on vastikään saanut sijoittajilta 25 miljoonan dollarin sijoituksen kasvuaan varten. Hipsterit jonottavat kahviaan ja sijoittajat osakkeitaan tämän yhtiön ovella.

Miksi Blue Bottle on juuri nyt niin kuuma peruna? Siihen on muutama syy:

  • Kuten kuvasta näkyy, kahvi keitetään käyttäen hienoja, käsityönä tehtyjä laitteita. Tämä puhuttelee trenditietoisia asiakkaita, joilla on varaa odotella mahtavan kahvielämyksensä valmistumista
  • Tuoreus: Blue Bottle lupaa, että kahvipavut ovat seisseet korkeintaan 48 tuntia paahtamisen jälkeen ennen kuppiin päätymistä
  • Brändillä on väliä. On coolia kävellä kadulla kädessään ruskeaa kierrätyspahvia oleva muki, jossa on ketjun sininen pullologo.


Klikkaa tästä seuraavaan kahvifaktaan:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti